martes, 1 de mayo de 2007

Aquests dies de Pont he estat treballant a Sant Pere Pescador i més concretament a l’escola de vela Fluvià-Gola. Han sigut uns dies molt divertits i amb molta feina ja que teníem grups grans de la UDL i INEFC. Es vent ha sigut ideal per a ells, cada dia entrava tèrmic d’uns 10 nusos, lo just per avançar i poder practicar virades i trabujades!



Exrecicis en sec amb ses veles.

Dilluns va pujar es vent fins a una 12-16 nusos, vaig poder navegar però sense planejar! Anava amb sa meu Naish Titan 111L i NS Duke 6.2 suposi que serà a causa des meus 80 kg jeje. Però buenu m’ho vaig passar bé






Mirant indignat com planejaven es demés amb veles de 7.5 i 8mÀlex muntant sa seu simmer 5.7









2 comentarios:

Professor Howdy dijo...

Hello!
Very good posting.
Thank you - Have a good day!!!

Anónimo dijo...

ola xavi