lunes, 7 de mayo de 2007

Cadaqués i St. Pere, 6 de maig

Per diumenge sa previsió era de Tramuntana molt forta, i realment es va cumplir. A Cadaqués amb ratxes de 45 nusos ho vam veure massa dur. A l’aigua en Luca amb JP 93L i 4.7 al veure que la cosa anava pujant, i encara havia de pujar més, vam decidir anar a St Pere a provar sort.
Luca trabujant




A l’arribar a l’Escola Fluvià Gola veiem veles de 3.7 i 4.0, nusatrus muntem veles de 4.0 a 4.5 i taules de 77 a 93L.
Àlex, Hug, Adrià, Manel, Alexandre i jo (xavi) nem cap a l’aigua!! Jo em vaig quedar a navegar as riu, no ho vaig veure massa clar. A fora ratxejat i molt dur però van poder disfrutar!!



Es meu cotxe ben carregat amb material de dos persones!!!

Hug




Hug amb un altre.
Alex (blue rocket)
Hug i àlex
Hug trabujant
Adrià passadíssim amb sa meu nova manic 4.2
Jo mirant l'Adrià

Fotos: Xavi Martínez i Pilar
Agraïments: Quim per regalar-me una manic 4.2


1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola Xavi jo fa poc que estic fent Windsurf i m'ha enganxat completament. Et felicito per el blog estas fent!!!!