sábado, 5 de mayo de 2007

Cadaqués, 5 de maig 2007

Cadaqués un cop més va funcionar a la perfecció. Arribo a les 16:30 a casa rebentat de no dormir casi en dues nits seguides (històries) pensant...avui no navegui que estic rebentat i demà serà un dia fort. i al arribar a casa i veure que hi ha veles planejant de banda a banda de la Bahia... saludi es meus pares i me’n vaig a carregar es material.
Un cop arribat al Ros i conicidint amb l’Eduard (Bcn) i Carlos de Cadaqués) monti 5.5, i no tenia peu de màstil.....en arlos me’n deixa un que no em serveix. Vaig a casa a buscar-lo i no el trobi, vaig a casa uns colegues, no hi ha ningú... avui no és es meu dia...ni ahir tp ho va ser!! :( esperem que demà si! :)
Vaig decidir anar as Caials perquè sabia que hi havia gent navegant, la sorpresa va ser veure que hi havia unes 12 persones!! Increïble! Xavi, Quim, Gerard and company!


Quina putada que sa meu càmara estigués sense batería! esperi que em passin algunes fotos.

Merci Quim per la manic 4.2!! ;)

No hay comentarios: