sábado, 19 de mayo de 2007

Leucate 17 Maig.

La previsió de vent de nord durant es cap de setmana es va anar tencant. Dimecres a la nit ens truquem amb l’hug i Alex i decidim passar de Universitat i feina i anar dijous a leucate i divendres a Cadaqués. Dit i fet.
Dijous a les 7 des dematí surti de Lleida, arribi a Cadaqués a les 10:30, saludi as meus pares, carregui es material, i un bon esmorzar a can Metri (entrepà de salsitxes amb formatge). La previsió era bona, vela de 4.2 o 4.7 però per l’autopista primera sorpresa.



Arribi a la 1.30 a Eole i sa meu sorpresa va ser que estava a rebentar de gent, mig Europa estava allà( suïssos, alemanys, francesos, holandesos) mare meua semblava una autopista, sa segona sorpresa va ser sa castanya de vent que hi fotia, veles de 3.5 a 4m els cracs de la zona. Això sí, backloops, forwards, sats interminables.....quin nivell que hi havia!!!

Decideixi anar a Le Goulet, allà menys gent i veles de 4 a 4.5 i algú menys de vent. Al poc d’estar allà arriben L’hug, l`Àlex i l`Àlex (mascle de Castelldefels) directament des de Bcn. Muntem veles de 4 a 4.2 tensades a morir perquè es vent havia pujat.
(no hi ha masses fotos de le Goulet (tota la estona a l’aigua sobrevivint).
Cap a ñes 20:00 baixa moltíssim es vent i monten 4.7, (mentres la gent ja plegava) dos bordos i un altre cop passadíssimsssss! Jo ja vaig plegar, Hug I Àlex (mascle) es parteixen vela 4m i taula de 82L.
Sessió molt dura fins que es va pondre es sol. Però DURA!!!













1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola Xavi!
Sóc el Pol, de Barcelona! Tenia la web apuntada en un sms al mobil, i ahir revisant missatges me la vaig trobar! Avui sense dubtar he començat a tafanejar! Com us ho heu currat durant l'any cabrons! Tinc unes ganes de veure-us navegar... deveu haver progressat la tira! Em moro xq arribi ja l'estiu, quin mono de navegar! Weno, ja m'aniré passant x aquí! X cert, com t'has treballat el blog! Enhorabona! Fins aviat! =)