lunes, 21 de mayo de 2007

Cadaqués divendres dia 18 maig!


Divendres a Cadaqués vam poder gaudir d’unes condicions molt còmodes, bon ambient, calor, sol i una aigua ben bona!!
Quan vaig arribar estava per 4.7 i la vaig muntar, i quan van arribar l’Hug, l’Àlex (fèmina) i Àlex de Castelldefels (blue rocket) la cosa va baixar, però vaig decidir sortir amb la 4.7 sense moc a la baluma, una bona bossa i sa meu Naish Titan 111L. La combinació va ser acertada, planejava molt ràpidament, a vegades parat però a la ratxa molt i molt còmode!! Ells van muntar veles de 5.2 a 5.5 també van anar molt còmodes.
Dues hores de navegada i molt satisfets!!! Vam patir ses conseqüències d’es dia tant dur que vam tenir a Le Goulet.














fotos i text: Xavi Martínez
riders (esquerra dreta): Hug, jo (Xavi), Àlex i Àlex

1 comentario:

Anónimo dijo...

Que bueno que se ve el spot! ahi en el puerto, con la ciudad de fondo... Muy buena pinta!
Un saludo desde Uruguay