domingo, 25 de marzo de 2007

Eole 23 de març 2007

Nou desplaçament des begginers de Cadaqués a terres franceses. Aquest cop si hi havia parte de vent a Cadaqués però voliem fer unes compres per Leucate. Jo em vaig comprar una Ezzy sails 4.7, l’Hug una Gaastra Poison 4.7 i en Yuma una Simmer 4.7.
Despres de ses compres que vam fer, nus vam dirigir a le Goulet, però la gent navegava amb 4m i estava fort. vam decidir anar a Eole i muntar fos el què fos. La gent a l’aigua amb 3.7 i 4.2. nusatrus amb 4.7 menys l’Hug que portava una 4.2. Per circumstancies de la vida vaig perdre es “tornillo” de l’aleta, i l’Àlex anava sense caps s’arnés. Vam muntar sa meu 4.7 a sa seu planxa Tabou freestyle de 100L, al entrar a l’aigua es comença a ennuvolar i baixa es vent just per a estrenar sa meu EzzyWave 4.7. Tots vam poder disfrutar moltíssim, vam navegar 2 hores casi sense parar.







Casualitats de la vida, vaig conèixer l’Ignasi en persona(windsurfer.es), ja el coneixia però només de sa seu impressionant pàgina i des seu foro. Vaig tenir la sort i el gust de probar sa seu noua RDD wave de 85L amb una NP 4.1...... només vaig fer 2 bordos però van ser una passada tot pesava molt i molt poc i anava molt còmode!! Fua!
















i aqui una foto amb l'Alex i sa meu nova Ezzy Wave 4.7 realment em vaig quedar parat de lo be que funciona!!!
Fotos: Xavi Martines i Alex

No hay comentarios: