sábado, 17 de marzo de 2007

Cadaqués 11 de Març 2007

Després des dia que vam tenir a Leucate, es parte de vent mus dona una altre alegria, aquest cop sense sortir de sa casa ja que nus donen uns 17 nusos fins as migdia a Cadaqués.
M’aixequi a les 9 i miri per sa finestra, el tema esta molt fluix, truqui a l’Hug i li dic que agafi totes ses veles, i sobretot sa seu 5.8. jo carregui es cotxe i ho agafi tot, taula de 111L 4.9 5.5 i 6.2.
Hem quedat a les 10 l’hug, l’Alex i jo a la platja del Ros, lloc des d’on es surt cap a la Bahía. A aquella hora ja no estava x 6.2, ha pujat vastant. dubtem si muntar 4.7 o 5.5. as minuts la cosa s’anima encara més..... nus mirem a la cara i diem 4.7. i així va ser, l’Hug va muntar aquesta mida i jo 4.9. la putada va ser x l’Àlex, que quan nus vam trucar li vaig dir que estava fluix i va pujar amb 5.7 i 6.3....fins que no va baixar a ultimissima hora no va poder navegar. As pocs minuts de navegar es comença a animar i apareix gent de Barcelona. Cap a les 11:30 érem 9 persones navegant i unes altres quantes a la platja mirant i fent fotos (feia temps que no hi havia aquest ambient).
La sessió va ser una passada, la gent va disfrutar moltissim, a l’aigua veles de 4.5 fins a 5.1, més tard i quan va baixar van entrar amb veles més grans. 5.5 5.7
Vam tenir la sort de poder disfrutar d’aquest meravellós esport envoltats per un lloc tant màgic i amb un dia tant i tan bo, tramuntana, sol i una temperatura elevada.

















Foto de famili abans de recullir es material, ses cares de la gent ho diuen tot



Fotos: Xavi Martínez


Rosa


No hay comentarios: