lunes, 26 de marzo de 2007

Cadaqués 25 de Març 2007


Després des dia tant i tant bo que vam tenir a Eole, repetim a Cadaqués( buenu uns quants, jo no me vaig ficar a l’aigua) arribem a les 11 i muntem entre 4.7 i 4.5 jo em quedi a fer unes fotos mentres naveguen es meus companys. I al poc puja i puja i puja!!! Es queda per 4 i a estones per 3.7 ratxes de més de 45 nusos, impressionant. A més a més pes demati estava molt ratxejat i cambiava constantment de nord a oest complicant així la navegació.






A la tarda i después de dinar un bon peix a la brasa em passi pel Ros per veure com estan ses coses. Justament acaba d’arribar en Ramon (sensei) amb 3.7 dos bordos i torna per muntar 4.2. junatement amb ell surten l’Hug amb 4.2 i l’Adrià amb 4m. Aquí vaig poder treure diferents fotos i des de diferents angles, crec que molt xules!!!













































No hay comentarios: