miércoles, 28 de febrero de 2007

Leucate, 5 de gener 2007

A falta de previsió de vent, l'Adri i jo (xavi) vam decidir anar a Leucate (França) spot molt conegut mundialment.primer vam anar a fer ses compres de nadal, jo em vaig comprar una botavara, i ell un arnés. Allà es pot trobar material de windsurf a un preu molt més compatible que aqui Catalunya.
El dia va començar amb vent de N-NW per a 5.5 ràpidament es va posar molt i molt fort, i tant l'adrià amb 4.5 i jo amb 4.9 anàvem passadíssims però vam seguir com vam poder. Ja arribarà el dia en què poguem tenir molt més material i navegar en diferents condicions.
El dia va ser preciós: sol, bon ambient, i molt vent!!! 40 nusos de màxima. vam navegar de 11:30 a 14:00 ja que havíem de venir a Cadaqués a fer ses últimes compres de Nadal.
Adrià treien material des cotxe
Al sortir vaig fer alguna foto als riders francesos. molt nivell
La sorpresa des dia. no el vaig poder veure navegar...llàstima!





molt freestyle als estanys de leucate. Flaka


Fotos: Xavi Martínez

No hay comentarios: