lunes, 26 de febrero de 2007

Cadaqués 12 Novembre del 2006

Va ser un dia molt bó de tramuntana de component N-NW. crec que era el tercer dia amb es material nou, això i sumant que vaig patir un parell d'eccidents....el dia per a mi va ser uns mica merda. però es vent molt constant, i les sensacions que em va donar el material eren molt bones. a la festa dels novatos s'hi van sumar en Jose de bcn i sa seu dona, Paz. amb un nivell molt de de navegació.
vam estar navegant des de les 11:00 fins que casi es va pondre el sol a les 17:30. tot el dia navegant... va ser un dia increible x Adrià, Yuma, Fer ,Paz i Jose (no massa per a mi) però d'aquests dies també s'apren!!!!
Paz de Barcelona
Adrià i jo contents en un moment de pausa!!!
Adrià xuscat!!!
Jo sortint i Yuma mirant

El dia es preveia atapaït però amb vent, que és el que importa.

L'arribada a la platja sempre és un moment emocionant. Fede, Yuma i Adrià al Ros
Yuma, jo en Xavi i Adrià moments abans d'entrar a l'aigua. una pose per la camara!! Adrià ja esta a l'aigua. Yuma i jo fent beachstar per començar a disfrutar!!!

Es tres en Acció!!

Jo tornant després d'adonarme'n que no portava drisa.
Fotos: Fernando iXavi Martínez

No hay comentarios: