lunes, 26 de febrero de 2007

Estrena de Material
Aquest va ser un dia molt especial per nosatrus. després de mirar i remirar per internet, jo i en Yuma i es meu pare vam anar a leucate (frança) lloc en es troba material de segona mà, i nou de anteriors temporades a molt bon preu. Vam tenir molta sort ja que vaig poder adquirir una Naish Titan de 111L del 2006 a meitat de preu, i de regal una aleta més petita. i en Yumaja tenia sa seu taula encarregada, només tenia que pagarla i cap a caseta. tornant cap a Cadaques vam veure que començava a entrar es nostru vent preferit. ràpidament vam arribar a casa, vam dinar, vam agafar el neopre i ens vam dirigir al Ros.
Es dia era molt i molt bó, temeperatura d'uns 23 graus, venet de N-NW i un sol al·lucinant. a la festa s'hi va unir l'Adrià que després d'arribar de l'institut i sense dinar va venir al ros preparat x navegar.
La veritat és que es primer dia amb material (petit) costa moltíssim. jo em vaig quedar pel ros a fer exercicis d'equilibris i navegar una mica, en Yuma ràpidament li va agafar el truc a la taula i va sortir a la bahía (molt bones plenejades) juntament amb l'Adrià. auan va baixar es vent em vaig decidir a sortir, i el resultat va ser molt positiu, unes planejades i cap a la platja.
DIA INOLBIDABLE

quina cara de felicitat!!! :)

Foto: Faustino Martínez (es meu pare)

3 comentarios:

Tomeu | Pupuça | Adela | Sebas dijo...

Iepa xicuelu!! Quines fotos més xules que postes. Esper algun dia tenir el privilegi de sortir a sa teva pàgina navegant...

Una abraçada!

xavicdq dijo...

ueeeei sebas!!quina sorpresa mes wuapa!!!!!!
jo tb esperi que hi surtis algun dia!
Gracies pes comentari, ets es primer que ho fa.

:)

Anahi dijo...

EEEHHHHH!!!!
Tranquil... ei jo tampoc surti a cap foto!!!! I jo si que faig windsurf amb tu... ja ja ja
Vinga muxu tot be per NY, aqui fa vent i fred, xo no se si en tindries prou... Auuu vaaaaaa

Petoooo

Anahi