lunes, 28 de abril de 2008

Bon Cap de setmana!!

Despres de casi dos mesos sense poder navegar a causa de la fractura d'escafoides que vaig patir va aribar el moment de tornar-hi, i quin cap de setmana èr fer-ho!!Dissabte. a mig matí entra mestral a Cadaqués i en Yuma i jo nem as Caials a veure que tal, la cosa estava fluixeta x 6.2 i decideixi trucar en Quim x que em passés info de Empuria brava (20 nusos, em diu: ves-hi que navegaràs) dit i fet vam estar navegant amb 6.2 durant dues hores, sessió moolt bona, solet, vent i molt bona temperatura. un cop recollits i carregats veiem a lo lluny que entra xaloc....i com no, ens dirigim a St Pere on vam Tenir la sort de navegar una estoneta més!!! dos spots en mig dia!
Diumenge: hi ha un parte esperançador de garbí a la Costa Brava Nord. estic preparat a Cadaqués però no entra i no entra, després de sa trucada den Quim informant que entren a nevager a La Gola em dirixeixi cap allà. arribi a les 15:15 i allà m'hi trobi en Quim, Toni, Xavi, Ramón i xicota, Màrius i dos del team Escot que no me'n recordi des noms entre d'altres.
molt d'aquests amb material d'eslalom gaudin com a nens, entrenant a tope!!










3 comentarios:

Anónimo dijo...

Xavi !! M'alegro que ja estiguis bé de la mà !! Molt xules les fotos !! Ens veiem aviat !! Salut !! Toni

xavicdq dijo...

ei Toni!! merci merci :) ja he vist sa foto den quim! deu nidó es tajo que tenia.

a veure si tenim parte`per aquests dies- kuidt!

Anónimo dijo...

xavi sas algu de tenerife o k???

no tink mbl..
ja ma diras algu kuidat!

yuma