miércoles, 10 de octubre de 2007

UN ALTRE CAP DE SETMANA A LEUCATE!!

DISSABTE: vista que sa previsió de vent nus donava una alegria més enllà de ses fronteres catalanes vam decidir quedar uns quants des foro de Catalunyawindsurf a Le Goulet.
Mentre pujàvem cap alla a l’autopista res de vent, la desesperació va durar fins ven arribat a leucate on vam veure que si n’hi havia, és impressionant aquest lloc l’estadistica de vent que te!!
Arribem Yuma i jo a Le goulet i deseguida vaig conèixer la Carla, Lluís, Salvi, Fernan, Edu, i més gent que hi havia per allà. Molts catalans a aquest spot. Màrius i xicota, raul, i alguns cat “num”
Pes Matí una mica fluixet, justet amb 111L i 5.4 però a mig dia es va posar molt be amb sa mateixa vela i 88L.
Molt bon ambient, molta gent d’arreu d’Europa, sol i el factor principal VENT!!. En definitiva 6 hores a l’aigua i molt cansats.

DIUMENGE: al tornar dissabte de leucate vaig veure sa previsió i tornava a bufar a terres franceses. Aquest cop vaig pujar-hi sol amb es mateix material i al igual que dissabte vaig començar però també acabar amb 111L i 5.4, i si hagués portat la 6.2 hagués anat molt però que molt millor. Ignasi (windsurfer.es) i els andorrans incondicionals també hi eren. No va haver-hi tanta presència catalana.


No hay comentarios: