viernes, 20 de julio de 2007

Cadaqués 14 i 15 de maig. Garbí


PRIMER DE TOT DEMANAR DISCUPLES PER AQUESTA NO ACTUALITZACIÓ DE LA PÀGINA PER CAUSES TÈCNIQUES. NO TENIA ORDINADOR, I ESTAVA MOLT ENFEINAT AMB ELS EXÀMENS!! Perdó.

Lleida a estudiar o Cadaqués Garbí… no ho vaig dubtar ni un moment, em podia permetre anar a sa casa a navegar, a més a més només havia navegat una vegada amb garbí i va ser S’estiu passat amb taula de 150 litres i vela de freeride 6.0 amb 4 cambers mentres que la gent anava amb 4.7... immagineuvos lo malament que m’ho vaig passar. Aquest cop la cosa va canviar ja que vaig entrar amb 4.7 i 88L (primer cop que la provava a Cadaqués) Adrià amb 83L i 4.5 i en Yuma amb 100L i 4.7. La cosa va anar molt i molt bé. Vam estar una horeta fins que va baixar, per no canviar de vela vaig deixar bossa i sense moc, i vaig canviar a 111L, una combinació que va funcionar a la perfecció ja que sortia al planeig immediatament. Vam acabar esgotadíssims a la espera d’una altre sessió que es preveia per es dia següent.


El dia següent va ser menys del què esperàvem, vam navegar amb 6.2 a ratus. Quan ja haviem plegat es va posar per 5m. però nustrus satisfets amb el què havíem fet!!








No hay comentarios: